Nov 28, 2008

Permulaan sesuatu yang baru....

Assalamualaikum n salam sejahtera....

Well...ni la page aku. My first blog. Di saat ni,aku baru nk try out something yg baru...blogging. Orang kata blogging ni best...Ye ke?? Selagi tak cuba,mana nak tau kan,kan? Hmm....aku nak try dulu untuk blogging nie....Tgk orang lain blogging cam best jer..Maybe,ia akan jadi hobiku yg sememangnya tak boleh ditinggalkan...

Ada orang kata,blogging ni boleh buat orang ketagih cam main game...Sblum ni aku pernah try tulis benda camni,tapi kerana ak x pasti,aku post dlu kat myspace aku... Kalau nak tengok apa yang aku tulis kat blog myspaceku,jenguk-jenguk la page ak kat bawah ni:


Em...sampai sini je la aku menulis.....aku nak sambung study ni (28 Nov 2008-Exam Chemistry 1). Assalamualaikum...



0 Comments: