Feb 2, 2009

Korang ada masalah dengan PC korang?

Salam....

Status: Kepenatan....wat tutorial fizik tak siap2....penat aku...

Sebenarnya,aku dah 'tepu' nak tulis apa kat sini..... so,aku nak mintak maaf la kalau korang nampak page aku dah berdebu. Lama dah tak update.....

Apa-apapun,kat sini aku nak promote la,kepada korang2 atau member korang yang ada prob ngan PC ke,rosak ke,nak upgrade ke,nak reformat ke,dan lain-lain,aku tengah run business repair PC dalam U ni. So,kalau ada prob ngan PC datang je jumpa pemilik blog ini atau post comment kat sini ataupun friendster. Tak pun sms je.... (kalau takde nombor telefon aku,request kat post ni...)

Harga leh runding... Salam...



2 Comments:

azalakapoor said...

tlg! touchpadku x berfungsi!

Anonymous said...

ini da lawan tokey nih... hahaha...

pisyek [dot] com besh!!!! hehe....