Apr 11, 2009

Menghitung hari..

Salam...

"Tick...tock...tick...tock..." Bunyi jam tangan aku berdetik setiap saat... Saat yang sentiasa aku lalui tak kira aku suka ke tak...

Dah puas tengok jam,aku tengok skrin handphone aku,check calendar... Aku duk senyum je sorang2, sambil tekan2 button kat handphoneku untuk cari tarikh yang aku tunggu...

20 April 2009...Satu tarikh penting bagi aku untuk tahun ni...

20 April 2009...Bertambahnya jumlah kenderaan dalam rekod security...

20 April 2009...Hari terakhir aku tumpang kenderaan member2 aku..

20 April 2009...A new bike is coming to UTP!!!

Setelah lama ku nanti... akhirnya abah aku dah set tarikh ni as tarikh penerimaan motorku di UTP..Hooray!!

P/s: Tengkiu pada rakan2ku yang selama ni bagi aku pinjam moto @ keta pada aku... trimas berkilo2..

5 Comments:

amir.e said...

oleh yg demikian.......
ko secara rasminya jd drebar aku....
hahaha

siti sakinah said...

ow...
bestnye dpt new bike...
slame ni ko la yg jd drebar amir??
haha
lps ni pusing 1 utp la ko...

Anyss Anne said...

wa...beznye da dpt kuda baru..haha!

Zul_Ayien said...

Wahai rakan2ku....
Aku cdey...
delivery postponed....
Next sem baru dapat...

ishak arrahman said...

hahah..sorry lah long..impian anda masih belum jadi kenyataan...dapat 3.5 confirm nouvo LC baru punye..bila masa pulak kita deal tarikh 20 apr tu....tungguuuuuuuuu