Jan 19, 2009

First day...

Salam...
Hehehe,hari ni hari first aku masuk lecture (cam baru masuk u je aku ni..)
untuk sem kedua (baru foundation je).

Pagi,jam sembilan....

Pagi tadi masuk kelas,ingatkan subjek Kimia (seperti tertulis dalam jadual),teteapi subjek lain pulak daa.....subjek yang agak menensenkan aku jugak la ('coz tak score last sem) iaitu Emginnering Mathematics (Matematik Kejuruteraan kata orang melayu). "Apesal la emath dulu ni???". Tapi takpe la,asalkan aku dapat study suda..... kan?

Pas e.math (shortform Engineering Maths,panjang sangat nak tulis),aku dan rakan-rakan terus gerak utk mendaftar Lab. Ok lg la sebab tak berapa crowded,n agak laju jugak connection kat situ. Dah puas mendaftar,kami trus lepak jap kat kafe terdekat. 

Sambil lepak2,akun terpandang sesuatu yang agak menarik jugak la,ayam....(huh,cam tak pernah jumpe ayam je aku nie...)

Aku pun tanpa memikirkan status kewangan aku,terus membeli seketul ayam (nak beli seekor,memang konfem lari bajet aku)

"Pergh,sedapnya......Takpe,pas kelas ni aku nak g makan lagi,siap nasi juga. Tak puas makan ayam je..."

Tetapi yang mengecewakan diri,hajatku untuk makan tengah hari kat kafe tersebut tak kesampaian kerana member semua nak makan d kafe yang paling dekat (kafe yang aku lepak td agak jauh gak la...)

"Takpe,next time ak g..... Tunggulah kamu wahai ayam....Akan kumakan dirimu itu...."

Hehehe,tu je aku nak cerita...takde pape pun yang best.....(Saje nak isi masa lapang yang agak lapang ni.....)

Ok,sampai sini je la......ntah apa aku ngarut ni,korang baca je la ya..... Leh gak isi masa lapang korang,heheheh

Salam.... Peace,No War....

1 Comments:

nurfaizah.hasim said...

hehehe..
welcome home..
mmm..
ak xnmpk ko pn td..