Jan 12, 2009

Handsetku....


Salam....
Pergh,lama kut aku tak menaip dalam blog ni (macam la ada orang baca blog aku ni,heheheh)
Takpe,sekarang ni aku nak tulis 1 blog berkaitan handset aku yang masih baru jugak la (tak sampai setahun lagi)

Kisahnya....

6.45 am,Monday:
Entah macam mana,aku tersedar dari tidurku yang agak lena..... Bila dah sedar,tengok jam,tau-tau dah nak lepas dah subuh.... Lalu aku pun terus melakukan perintah Allah yang kadang-kadang terlepas......

6.55 am:
"Mana handset aku ni?" Dengan muka yang masih menunjukkan tanda-tanda nak tidur dan dengan cahaya yang agak kelam (malas nak bukak lampu),aku mencari handsetku yang amat aku sayangi (dah kata mahal,takkan tak sayang kut?)

"Ha,kat sini rupanya engkau,wahai handsetku." Jumpanya? Aku jumpa handset ni terselit kat tepi katil.....

Tapi,yang paling meyayat hati aku ialah........

HANDSET AKU 'JAM' , BEKU , 'HANG'.......Tekan-tekan button tak effect. Bila aku slide down je hp aku mati sendiri.... On balik,padam....

Nampaknya handset aku ni kena dihantar pulang ke kampung halaman aku la,untuk dibaiki di Nokia center yang terdekat (I'm a Nokia user,dan pic hp diatas tu la hp aku).





7 Comments:

deena said...

hp express music memg cepat rosak.
aku punya suda 3x hantar kedai.

ahha.
boikot nokia!

:P

nurfaizah.hasim said...

hahahha...
beli la y bru..
kikiki..
beli utk ak 1..

azalakapoor said...

hohoho! enset rm1000 rosak! hahaha~

Rosma said...

weh!
fon kita sama..
mmg suka hang and stuck and jam..
huhu..benci nokiaaa...
:(

boikot nokia jgk!
especially express music!

:((

Ayien said...

Lor,ramainya ada prob yang sama....
tp ak nye skang dah ok.
(Senyum ramai2!)

amir.e said...

dh tau ade bnyk prob xnak tukar hanpon......
aku mmg x suke pkai nokia.....
idop sony e!!!!!

Ayien said...

Biar aa.....
Aku xkira..
nak nokia juga!!!
Idup nokia!!!!