Jul 19, 2009

A new start...

Assalamualaikum semua...

Huh...sem baru nak open dah...tak sampai 48 jam lagi (dari mula blog ni ditulis)

Planning sem baru...Aku nak DL starting dari sem ni sampai aku final year...
To achieve that:

1. NO tidur dalam kelas...
2. NO gaming yang melampau... (main game 1/2 jam ke 1 jam je 1 hari)
3. NO tangguh-tangguh kerja...
4. Make sure assignment siap on time (siap tanpa photostating...insyaAllah)
5. Increase my circle of influence (sapa yang pegi STE mesti tau)
6. Buat revision tiap malam...
7. Kurangkan tengok movie...

Actually,banyak lagi...cuma saje taknak tulis...
BTW,NI la perkara yang akan aku buat dan tak buat,starting from sem ni.... 

Lastly,kepada sapa2 yang nampak aku melanggar rules di atas,sila tegur...

(p/s: kalau di-inverse-kan semua yang aku tulis kat atas tadi....kompom rslt ak jatuh,macam sem ni.....woo~ T_T)

2 Comments:

azalakapoor said...

woi, 1st lecture dah tdo! Intro to oil n gas! ade 7 dlm list, 1 dah cancel! hahaha! 6 to go~

Kak Ina said...

iya ke dah break 1 rules? teruknya ko along....tengok movie lah tu