May 16, 2010

Seriously,aku dah mula merasakan penyepaknya...

Salam...

Siapa yang menyepak,disepak,atau tersepak? Ok,chill... tiada aksi-aksi ganas mahupun seram dalam entri ni.

Sebenarnya,aku baru merasakan tekanan bila dah nak dekat exam ni. Final exam aku akan bermula dalam masa tak sampai 24 jam je lagi,dicampur lagi dengan perangai aku yang suka pulas throttle semangat untuk study di saat-saat akhir yang sememangnya sangat akhir umpama garisan penamat lagi 200 meter baru aku nak masuk gear 3 WSW 4030 untuk memecut lagi laju...*aku bukan mat rempit okey* But its better than baru nak start enjin,kan?

WSW 4030-My teman setia... Tak pernah betray aku...

Ni la WSW 4030 yang dimaksudkan. Nama dia Oyen, tapi aku rasa macam nak tukar nama dia la... Erm,kalau aku letak nama Mia,ok tak? Maya? Ataupun,Dania...

Ok la,cukup-cukup la aku merapu... Nak sambung menelaah sebelum berperang esok... Salam.

0 Comments: