Aug 22, 2011

Cubaan mendesign (Update)

Assalamualaikum guys..

I'm Back!! (Eceh,overreacting sungguh tuan tanah kedaung ni...)

Setelah berminit-minit aku duk main photoshop, maka terkeluarlah beberapa idea untuk make-up bini aku ni.
Agak-agak korang, design mana yang paling kebaboom untuk aku proceed?

Design 1

Design 2
Design 3

Design 4
Mari kita pilih,make-up style mana paling cun untuk bini saye?

Bole jawab di bahagian komen ye. (Aku x reti nak buat poll)

Sekian,Assalamualaikum.

Inilah Bini saye. Nama beliau Nurin Damia...Panggil Mia aje...


4 Comments:

dqeen said...

whoa. ada bakat!
hi mia. hehe

Mat Le said...

design yang second tu cantik. ala-ala LC..haha

Ayien said...

dqeen: tengkiu... Btw,Mia saya hi pada kamu... :)

jazlan: 2 la... tgh duk pnin nak dsign 2 ke 3... 2 lawa sgt,3 simple...

dqeen said...

Lupe nak vote. I go for the last one. Merah!