Aug 24, 2010

Sedikit karutan...Malas nak menaip panjang-panjang...

Gile~

Time nak dekat cuti la,segala seribu lapan perkara datang...
(ala dain,cam ko tak biasa pulak.. hempuk ngan 'whiteboard' kang baru tau)

Minggu ni punya task:
1. Kuiz Kesihatan,Keselamatan dan Alam Sekitar (Health,Safety & Environment)
2. Laporan makmal + persediaan ujian Analisa Jaringan (Network Analysis)
3. Pembentangan Kemahiran Berkomunikasi secara Professional (Professional Communication Skill)
(Ni belum lagi datang kerja-kerja dari subjek Elektronik Digital 2 dengan Kalkulus(ConfirmLulus) Vektor lagi)

Tapi antara yang terberat nak buat,presentation PCS ak ni la... serabut... tajuk je sampai 3 kali tukau (kalau lecturer suh tukar lagi,masak ar aku...). Dapat pulak group 1 kelas semua 1 course,memang pening la nak cari tajuk... Tapi takpa,masalah itu sudah disetelkan oleh aku yang biasa dan rakan-rakan aku yang kacak dan tampan serta cantik-cantik belaka (yang cantik untuk 'bunga' sahaja okeh~ Aiseh,cam ade yang dah ter-kenan jer encik Dain... Duk kenan kat sapa nih?  )

Owh,lupa nak bagitahu... 2-3 minggu hari ni mood aku ada 'swing' sikit... so kalau ak wat kuajaq,korang paham-paham je la... (jangan tanya kenapa mood aku swing.. kang tak pepasal ak yang 'swing' helmet aku kat lutut korang,kasi longgaq sket...)

p/s: bila direct translate subjek-subjek yang aku belajar dalam BM,macam klakar pun ada... :P

2 Comments:

Eira Fiona said...

caiyok2!!!

kasi hbs sume sebelom cuti raye...nnti dpt raye puas2 =)

Ayien said...

Ya~ betul3...
hihihi